کد خبر: 903224
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
استاندار مزکطی متعهد شد:
استاندارمرکزی گفت: تلاش خواهد شد تا پایان تیرماه 60 میلیارد تومان و تا پایان سال نیز 60 میلیارد تومان دیگر برای ساخت بیمارستان ولیعصر اراک تزریق شود.

استاندارمرکزی گفت: تلاش خواهد شد تا پایان تیرماه 60 میلیارد تومان و تا پایان سال نیز 60 میلیارد تومان دیگر برای ساخت بیمارستان ولیعصر اراک تزریق شود.

سید علی آقازاده استاندارمرکزی در جریان بازدید از روند ساخت بیمارستان ولیعصر اراک عنوان کرد: پروژه ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک مهمترین پروژه استان و یکی از بزرگترین پروژه های وزارت بهداشت است که تاکنون پیشرفت خوبی داشته است و با وجود همه معذورات و تنگناهای مالی کار با سرعت مناسبی پیش رفته است.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی و تصویب پرداخت 80 میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان، گفت: تاکنون 13 میلیارد تومان از این رقم پرداخت شده است و امید است تا یک ماه آینده این رقم محقق شود.

وی با بیان اینکه با صحبت کردن نمی‌توان کار را پیش برد بلکه لازم است که برای تامین منابع مالی مورد نیاز تلاش بیشتری به کار گرفت، اظهار کرد: طی سه ماه گذشته تنگناهای مالی وجود داشته است و شاید طی سه ماه آینده نیز ادامه داشته باشد، اما قطعا تمام تلاش خود را برای تزریق 60 میلیارد تومان به پروژه خواهیم داشت و به نظر می‌رسد که این وعده عملیاتی و ممکن باشد و حتی در صورت نیاز به همراه نمایندگان استان جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ترتیب خواهیم داد تا کار به سرعت اجرایی شود.

آقازاده بیان کرد: با تزریق این 60 میلیارد تومان نیمی از نیاز مالی پروژه تامین خواهد شد، اما لازم است که پیمانکار چشم‌اندازی از پیشرفت طرح تا شهریور ماه ارائه کند و تا پایان سال نیز تلاش خواهیم داشت که 60 میلیارد تومان دیگر نیز به پروژه تخصیص یابد تا شاهد بهره‌برداری بیمارستان برای سال 98 باشیم.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه پیمانکار به هیچ عنوان کار ساخت پروژه تعطیل نکند و حتما تجهیزات بسیار کیفی برای پروژه خریداری شود، افزود: در بحث تغییر سند مالکیت بیمارستان به نام دانشگاه علوم‌پزشکی نیز رایزنی با معاون اول ریاست جمهوری انجام خواهد گرفت ، اما قطعا پروسه زمانبر خواهد بود اما می توان پس از تزریق 60 میلیارد تومان این تغییر سند انجام و زمینه دریافت 50 میلیارد تومان تسهیلات بانکی جهت تجهیز بیمارستان فراهم شود که اصل وام توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سود آن نیز توسط وزارت بهداشت پرداخت خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار